Dzisiaj byłam w klinice okulistycznej i okazało się, że będę musiała nosić okulary :) Może to i dobrze że się teraz okazało, ale Pani Doktor powiedziała, że już na stałe, chyba jestem za stara żeby mi się wada wzroku cofnęła :) hihi... No więc teraz rozglądam się za przystępnymi cenami szkieł i oczywiście oprawek bo to najważniejsze :)
oto parę propozycji, liczę na wasze komentarze i pomoc w wyborze :)
Za wszystkie komentarze z góry dziękuję :**
Życzę Wam miłego popołudnia :)
![]() |
| 1. |
| 2. |
![]() |
| 3. |
![]() |
| 4. |
![]() |
| 5. |
Czekam :**
Miłego :**
* zdjęcia pochodzą z internetu

.jpg)


1 i 4 ;)
OdpowiedzUsuńDziękuję za radę :)
UsuńA moim zdaniem 1 i 4 są ohydne i w ogóle już niemodne. Teraz im większe tym lepsze. Patrzą na te tutaj to najlepsze są 3 i 5. Chociaż osobiście bardziej skłaniałabym się do 5. Tego sezonu najlepiej sprzedają się oprawki w stylu lat 60/70 - duże wyraziste. 3 też są niczego sobie, ale "kocie" oprawki królowały w 2011/ 2012 roku, a niestety moda się zmienia.
OdpowiedzUsuńpozdrawiam ;)
hehe LoluŚ :** Kochanie Ty moje zawsze liczę się z Twoim zdaniem, jak już będę kupować to pojedziesz ze mną :** <3
Usuń