Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Klasowo ;***

Witajcie ;***


Na stronie naszej szkoły właśnie dostrzegłam zdjęcia ze studniówki i nie mogłam się oprzeć ;***

Klasa III B LO ;***

I po balu ;(((

Witajcie ;**

W końcu doszłam do siebie po Studniówce ;)) Powiem tak było cudownie, bawiliśmy się do końca, a dowodem tego są moje do tej pory obolałe nogi.. i pęcherz na małym palcu u nogi ;) Polonez wyszedł nam świetnie, jak również program artystyczny byliśmy najlepsi ;)) hihi ;) Nie mogę się doczekać zdjęć od fotografa jak również filmiku, na szczęście mam parę fotek ;) Mój D. <3 zachował się cudownie i prawie cały czas byliśmy na parkiecie ;) oczywiście nie obyło się bez przerw jak to mój Kochany śpiewał jak zespół zapraszał na przerwę "...a teraz idziemy na jednego... ". Na szczęście wszystko się udało i teraz zostało 99 dni do matury :( ale jak to ktoś kiedyś powiedział spinamy poślady i się uczymy ;) właśnie zaczęłam rozwiązywać testy maturalne z poprzednich lat, i powtarzać sobie to czego nie umiem ;)

Oto parę fotek z mojego aparatu :

Z najważniejszym ;** Dziekuję <3

Ahh... te nóżki ;)) ;**



Próba poloneza ;)


Nasz występ! Program artystyczny ;)

Z Przyjaciółką ;** <3 Dziękuję ;***

Z Moimi Dziewczętami ;** <3






No, a w niedzielę odpoczynek wizyta u D.:** oglądanie filmu ze znajomymi ;** i znowu szkoła.
A Wam jak miął weekend?? :) ;**

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Gonitwa.... ;)

Witajcie ;***

Bardzo Was przepraszam za brak nowych postów, ale tak dużo się działo w ostatnim czasie i przygotowania do Studniówki... i nowa miłość którą muszę pielęgnować.... :) Tak, tak właśnie nowa miłość, w końcu zeszliśmy się z D <3 ;** Tak bardzo się cieszę ;*** <3 Idziemy razem na studniówkę, a do niej już tylko 5 dni!! jeszcze parę rzeczy trzeba dokupić, ale to już drobiazgi, sukienka wisi na wieszaku i czeka. Buty i podwiązka też czekają :)
Jutro o 17 mamy próbę poloneza z naszymi partnerami. Widziałam się z D <3 w niedziele więc nie mogę się już jutra doczekać :) Jutro mam nadzieje napisze Wam ciekawszy post a teraz kończę i usiekam się uczuć :))




czwartek, 3 stycznia 2013

Choroba.... ;/

Witajcie ;**

No jak tam u Was w Nowym Roku?? Jak się czujecie?? Bo mnie niestety rozłożyła choroba.... :/ Masakra po prostu :( Dzisiaj moja koleżanka wrzuciła nasze wspólne zdjęcie z Sylwestra na Facebooka, więc nie omieszkałam go sobie ściągnąć, a muszę poprosić o przesłanie reszty zdjęć druga koleżankę. Impreza nie powiem była udana, do pewnego momentu, ale nie będę tego roztrząsać. Moja przyjaciółka ma za niedługo urodziny i nie wiem co jej kupić... ;( A do tego już za 23 dni mamy studniówkę, a ja jeszcze nie mam paru rzeczy... nie lubię nic robić na ostatnią chwilę.... :(

A oto zdjęcie z Sylwestra :)

Dziękuję Wam za Sylwestra dziewczyny ;** <3