Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Dosiego Roku ;***

Witajcie ;***


Wybaczcie że tak długo mnie nie było, ale nie miałam kiedy. Obiecuje to nadrobić, a teraz życzę Wszystkim :




Aby od Sylwestra
cały rok był extra.
By marzenia się spełniały,
by pieniądze kieszeń Twą wypychały.
A uczucia nie znikały
i z serduszka wypływały;***

Udanego Sylwka Kochani ;*** ♥ ♥



Do usłyszenia Nowym Roku ;*** 
Dziękuję Wam za ten rok który właśnie się kończy ;** <3  

piątek, 21 grudnia 2012

Prezenty cz.1 ;D

Witajcie ;*

Witam Was, jak Wam miął dzień?? Mi świetnie ;** Niestety nie będę się za bardzo rozpisywać bo mam problemy z palcem i mam bandaż i się ciężko pisze, bo koleżanka na wigilii klasowej przywaliła mi przez przypadek stolikiem jak ustawialiśmy "duży stół" dla nas wszystkich. No, jeśli nie przestanie boleć to trzeba jechać na prześwietlenie, oby nie. Więc moja przerwa świąteczna nie zaczęła się zbytnio ciekawie.... :P

Ale dość o tym, chciałam się Wam pochwalić, bo już teraz mogę jaki dałam Olci;** prezent i jaki ja od niej dostałam :) Dzisiaj zaczęły się świąteczne porządki... ;/ No ale trzeba ;) Jutro rano z mamą po ostatnie chyba już zakupy :)

A teraz zdjęcia :

Prezent ode mnie dla Olci ;** <3 



Książka Emily Giffin " Pewnego dnia" --- > kupiona w Empiku ;***


Kapciuszki ;** Olcia wie co lubię;** Panterka strzał w dziesiątkę ;)) Ale nie powiem są naprawdę ciepłe ;** i miło się w nich chodzi ;))

czwartek, 20 grudnia 2012

Klasowa Wigilijka ;)

Witajcie ;***

Jak Wam miął dzień, mi trochę kiepsko zwłaszcza wkurzająca była lekcja polskiego. Jutro "koniec świata" szczerze ja w to nie wierzę, a nawet jeśli to przynajmniej umrę z przyjaciółką :)
Wigilia klasowa ... hmmm... podsumuję to tak, przez dwa pierwsze lata w LO super bo byli prawie wszyscy, max. nie było 2 osób, a jutro nie przychodzi aż 13!!! No ale za to my mamy świetny pomysł i chyba zamówimy sobie pizze :) No ale oczywiście będą również makówki, bo jakże by mogło ich nie być, od trzech lat przynosi je jeden chłopak :) No ale potem zachodzi pytanie co po wigilii klasowej??? I tu pojawiają się typowe demotywatory, oto kilka z nich :



Jak by ktoś z mojej klasy oglądał bloga, to co wy na 2 pomysł :))

No oczywiście Jasełka Szkole też muszą być w zeszłym roku nawet brałam w nich udział :)  Mając nieco krótsze włosy niż teraz :)


Oczywiście, odbyło się w naszej klasie jak co roku losowanie, przez ostatnie dwa lata kupowaliśmy sobie prezenty tym razem dajemy sobie :
- cytaty
- złote myśli
A zamiast prezentów pozbieraliśmy się na Dom Dziecka po 5 zł :) He he



Wszystkim Życzę Wesołych i pogodnych Świąt :)

środa, 19 grudnia 2012

Makijaż to podstawa :)

Witajcie ;***

Na pewno każda z Was zastanawia się nad tym jaki zrobić sobie makijaż np. na studniówkę na pewno nie za mocny, bo mocy makijaż można sobie zrobić np. na dyskotekę, a na taki Bal jak Studniówka, powinien być łagodny i stonowany, może pasować np, do koloru sukienki bądź dodatków najlepiej żeby były stonowane kolory. A teraz oceńcie zdjęcia :)

1

2

3

4
 Moim faworytem jest 1, a Waszym??? Miłego wieczoru. Uciekam bo coś chyba chora jestem :) :** Buziaki ;**

Grunt to pazur ;P

Witajcie ;**

Święta coraz bliżej już nie mogę się doczekać Wigilii ;) Znowu czas mile spędzony z rodziną, dzielenie się opłatkiem, strojenie choinki :) No i coraz bliżej do Studniówki :) Jak zwykle na ważniejszą imprezę chce zrobić sobie paznokcie, jak zawsze u tej samej koleżanki :) Grunt to dobrze zrobione paznokcie żelowe :) Chce z dodatkami w kolorze chabrowym, albo też zwykłe :) Oto kilka propozycji :)

1

2

3

4

5

6

A Wam które się najbardziej podobają???

wtorek, 18 grudnia 2012

Studniówkowa fryzura

Witajcie ;**

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad fryzurą na studniówkę :) Oto parę propozycji:







A Wam która się podoba ;** ??? Już się nie mogę doczekać następne posty na temat : makijażu i paznokci na Studniówkę :)) Miłego wieczoru i udanego jutrzejszego dnia :)

Znów to samo...

Witajcie ;**

Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale koniec semestru się zbliża i trzeba było kilka sprawdzianów napisać... ;/ ale i tak nie jest idealnie no ale cóż nikt nie jest idealny.
Plany na najbliższe dni.... Hmmm... w Piątek wigilia klasowa, trzeba przygotować cytat dla osoby którą się wylosowało, ale jednak mimo że mam Olcie, to cytat jest dla niej trudno znaleźć :) jutro chyba na zakupy, wypadało by znaleźć jakiś prezent dla Niej, druga trudna sprawa :P No ale cóż trzeba się troszkę pomęczyć, teraz ogólnie oglądam się za butami do mojej sukienki na studniówkę i powiem tak nie jest łatwo znaleźć :)
Parę propozycji :)




dokładnie takiego koloru mam sukienkę

 
Miłego wieczorku :)

środa, 12 grudnia 2012

Świątecznie :)

Witajcie ;**

Jak Wam mija dzień?? Ja aktualnie korzystając z chwili wolnej w szkole piszę do Was... Tu napięta i gorąca bo zbliża się koniec semestru... i teraz trzeba szybko poprawiać ocenki żeby nie mieć problemu przez święta. No u mnie w domu coraz bardziej czuć święta, porządki, i szukanie prezentów dla rodziny i dla Niego ;** <3 więcej po południu :)

sobota, 8 grudnia 2012

A więc jednak ;***

Witajcie ;**


A więc jednak, nareszcie ;*** Dzisiaj spotkałam się z jedna osobą i mój świat jak by stał się bardziej kolorowy ;**
Daliśmy sobie jeszcze jedną szanse ;** I bardzo się z tego cieszę :) Znowu może być, pięknie jeśli się oboje postaramy. A myślę że tym razem tak będzie... Mój dzisiejszy wieczór, jest jak co sobotę, czyli patrzenie na filmy na tv, i pisanie do Was. Chciałabym jeszcze żeby ten czas mijał wcześniej. Dzisiaj zaczęłam się rozglądać za mieszkaniem. Bo jeśli wszystko się dobrze potoczy i Izka w końcu przysiądzie do książek chociaż trochę i zda ładnie maturę to we wrześniu będę się wyprowadzać :) I to będzie najtrudniejsze, ale mam już wizję jak na razie przedstawię Wam wizję salonu :)

Świecznik na 3 świeczki :)

Meble jakie bym chciała mieć w swoim mieszkaniu :)

Świecznik :) Można go udekorować na każdą okazję :)

Lampy podłogowe

Kanapa / Sofa, byle by była wygodna i w razie potrzeby żeby można było rozłożyć :)

Stojak na płyty CD

czwartek, 6 grudnia 2012

Przyjaźń :**

Witajcie ;**

Jak Wam miął dzień?? Znowu sypie śnieżek i nie ma co robić wieczorami poza siedzeniem przed telewizorem i patrzeniem na filmy :)
Dzisiaj trochę inaczej ;* Właśnie skończyłam mój prezent dla mojej przyjaciółki bo ONA jest dla mnie wszystkim ;**
Wie kiedy jest coś nie tak, zawsze umie mnie pocieszyć rozśmieszyć do bólu brzucha i pomóc znaleźć wyjście z każdej sytuacji ;** Kocham JĄ;**  za to i bardzo jej za to dziękuję :* Wiem, że zawsze mogę na nią liczyć i zawsze mi pomoże ;** Gdyby nie Ola <3 <3 :*** już dawno bym się poddała i nie poradziła sobie niedawno była rocznica Naszej przyjaźni ;** Mam nadzieje, że jutro jej się ten prezent spodoba ;)) Napisze Wam ;**



Miłego i spokojnego wieczoru ;**

wtorek, 4 grudnia 2012

Jupi :)

Witajcie ;**

Jak Wam miął dzionek???
U mnie nawet, no ale jest jeden pozytyw jest potencjalny partner na studniówkę, ale nic nie powiem bo nie chcę zapeszyć :P Jest bardzo przystojny i bardzo miło się z nim pisze, jest kolegą mojej koleżanki... dość skomplikowane :) Ale za to jest jakiś promyczek nadziej :)

Któż z Was nie kocha zimy mimo, że jestem strasznym zmarzluchem to uwielbiam tą Zimę :) Śnieg na drzewach, a najbardziej zabawy i narty :) ;**




Uciekam się uczyć :) Miłego i ciepłego wieczorku :)) 

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Poszukiwania :)

Witajcie ;**


No i na dworze znowu zimno, bardzo nie lubię tego okresu, bo jest ślisko, zimno i szaro :(
Moje poszukiwana nadal trwają... Partnera na studniówkę... Jest coraz gorzej bo za niedługo zaczniemy próby Poloneza i ciekawe z kim będę ćwiczyć... No ale mówi się trudno, ale nie uśmiecha mi się iść samej na studniówkę, albo z tatą ;/ No nic muszę być cierpliwa i szukać dalej :)

A teraz zmyka się uczyć bo jutro sprawdzian z WOK-u ( Wiedza o kulturze), kartkówka z Angielskiego i zadanie z Matematyki :(


Miłego wieczoru Wszystkim :**

Dziękuje za miłe komentarze :)

sobota, 1 grudnia 2012

Sobotnia rutyna :)

Witajcie;**

Miałam Wam dzisiaj opowiedzieć jak nam się wczoraj udał wieczór, było świetnie!!! W końcu mogłyśmy na spokojnie porozmawiać, i pokombinować :P Naprawdę bardzo się cieszę że mam tak wspaniałą przyjaciółkę jak Olę ;*** <3 Która zawsze mi pomoże i zawsze mogę się jej wygadać i wyżalić :)
A więc wieczór zaczoł się od zakupów, w końcu kupiłyśmy sobie piwo :)

Wiem, wiem dziewczynom nie wypada, ale z Olcią już od tak dawna miałyśmy smaka :P

A przede mną zapowiada się ciekawy weekend, z książkami z biologii, zaraz jadę do Tesco, bo muszę jeszcze parę artykułów biurowych kupić :)

Miłego weekendu :)